Reacties

Reacties 51 - 90 van 90

Naam Reactie Datum
Marga en Henk Gijsbers Hey Sjoert, weer heel leuk om je belevenissen via… 26 aug. '19
Henny Hoi snoert dat mot je niet doen hoor vallen dan kom… 26 aug. '19
Carla Rijnhart Goedzo, beetje rustig aan gedaan. En toch je biertje… 25 aug. '19
Ingrid Dat was weer een mooie dag, Sjoert. Goede reis voor… 25 aug. '19
Carla Rijnhart Ha Sjoert, mijn medeleven komt een dag te laat. Alle… 25 aug. '19
Willem Rauwerdink Je komt nu in de omgeving van mijn geboorteplaats.… 25 aug. '19
Yvonne Hi Sjoert! Wat een heerlijk verhaal weer. Hopelijk… 25 aug. '19
Hans en Rina Jeetje Sjoert na een mooie dag wat een logeeradres… 24 aug. '19
Bert enLia We hebben weer genoten van je verhaal. Je maakt wat… 24 aug. '19
Martha en Wiebe. Ondanks de protesterende knieën uiteindelijk toch… 24 aug. '19
Cissy Breve Dan heb je het bij je vrouwtje toch maar beter. Altijd… 24 aug. '19
Marga en Henk Gijsbers Hey Sjoert , je hebt vandaag weer veel dingen meegemaakt.… 24 aug. '19
Martha en Wiebe. Alweer een vlot verhaal van een vlotte reis. Compliment.… 24 aug. '19
Martha en Wiebe. Goed verhaal en mooie foto’s, zoals we gewend zijn.… 24 aug. '19
Matra van der Werff Zo beleef je nog eens wat. Het onverwachte is altijd… 24 aug. '19
Willem Rauwerdink Mijn vakantie bestaat deze zomer uit een reis met… 24 aug. '19
Yvonne Je hebt weer een mooie interessante dag gefietst!… 24 aug. '19
Simone Hoi Sjoert, leuk om je reisverhaal te lezen, net of… 24 aug. '19
Marga en Henk Gijsbers ook dat is genieten 24 aug. '19
Marga en Henk Gijsbers Hey Sjoert , wat heerlijk dat je zo'n mooie tocht… 24 aug. '19
Carla Rijnhart Nou dat klinkt allemaal weer mooi en lekker, wat een… 23 aug. '19
Hans en Rina Geweldige dag 2 en weer een heerlijk verhaal, succes… 23 aug. '19
Ingrid Dat was weer een mooie dag! 23 aug. '19
Trees Terhell Dit is genieten Sjoert! 23 aug. '19
Astrid Dag 2 zit er weer op, ik lees van plaatsjes nog nooit… 23 aug. '19
Cissy Breve Weer een mooie dag en een leuk verhaal. Op naar morgen.… 23 aug. '19
Henny Dat lijkt weer een leuk verhaal respeckt hoor veel… 23 aug. '19
Ingrid Dat was een volle dag, Sjoert. Leuk dat ik weer mag… 23 aug. '19
Peter J.M. Claesen Weer een leuk verhaal Sjoert en mooie foto's.… 23 aug. '19
Astrid Hoi Sjoerd wat een leuk verhaal weer, nou zet 'm… 23 aug. '19
Yvonne Goedemorgen Sjoert. Gezellig lezen dat verhaal en… 23 aug. '19
Yvonne “Strak in het (fiets)pak”, je ziet er fantastisch… 23 aug. '19
Marga en Henk Gijsbers Hey Sjoert, heb net je startverhaal zitten lezen.… 23 aug. '19
Carla van der Sanden Mooi verhaal, geniet ervan in het mooie Limburg! Slaap… 22 aug. '19
Hans en Rina Hoi Sjoert, ik begin even opnieuw! Je bent al een… 22 aug. '19
Willem Rauwerdink Fijn om te lezen. Als nog een mooie tocht. Was me… 22 aug. '19
Ria en Theo Mooi beschreven, Sjoert. Nederland is zo mooi! En… 22 aug. '19
Cissy Breve Zit te genieten van je verhaal. Goed gedaan vandaag.… 22 aug. '19
Carla Rijnhart Leuk Sjoert, neem vanavond maar een extra biertje… 22 aug. '19
Bert en Lia Dag Sjoerd, wat heb je weer een heerlijk verhaal geschreven.… 22 aug. '19