Om te beginnen

19 augustus 2019 - Almere, Nederland

Ik kan het niet laten. Toch maar weer een ritje op de fiets.
Vorig jaar zou het voor de zoveelste keer mijn laatste reis zijn. Dat was  naar Denemarken. Maar ik ben net Heintje Davids, die erom bekend stond dat ze steeds maar weer afscheid nam.
De meesten van jullie hebben me toen gevolgd via deze blog. Om jullie attent te maken dat er weer een reis zit aan te komen, stuur ik jullie alvast deze blog.
Als je het leuk vindt om me ook op deze reis te volgen, hoef je niets te doen. elke keer dat ik een reisverhaal toevoeg krijg je automatisch bericht. Wil je het niet meer, dan kun je je afmelden. Dat zou wel jammer zijn natuurlijk.
Donderdag 22 augustus ga ik met de trein naar Maastricht en vandaar hoop  ik het Fietserpad te fietsen. Dat is het Pieterpad maar dan op de fiets. Het Pieterpad heet zo omdat het van de St. Pietersberg naar Pieterburen loopt. Althans dat lopen moet je zelf doen. Ik doe het liever fietsend. Vanuit Groningen kom ik dan weer met de trein terug.
Hopelijk tot donderdag a.s. voor mijn eerste bijdrage.